CZ EN DE RU

V České republice působíme od roku 2001 nejprve jako fyzická osoba a po rozvoji se firma v roce 2009 transformovala na s.r.o. V této oblasti má naše společnost dlouholeté zkušenosti a zaměstnává pouze zkušené a proškolené pracovníky. Zajišťujeme výrobu a montáž ocelových konstrukcí především pro mostní konstrukce – např. železniční či dálniční. Dále nabízíme svařování  a montáž kovových dílu metodami  MIG-MAG,Tig a svařování elektrickým obloukem. Neváhejte nás kontaktovat i pro jiné nebo speciální požadavky na svářečské a zámečnické práce.

Skupina ALEGRI Steel se mimo jiné podílela na výrobě ocelových  konstrukcí pro Metrostav a.s. Svojí činnost provádíme jak v dílnách, tak i přímo na montážích a na stavbách. Naše služby poskytujeme na území ČR, ale i v ostatních okolních státech EU.   

Sídlo společnosti je  v Praze, ale služby poskytuje i mimo území hlavního města. „Spolehlivost především" je heslo, kterým se řídíme již několik let a díky němu počet našich spokojených klientů stále roste.

Metody, které používáme pří svařování:

  • 111 – Ruční obloukové svařování obalenou elektrodou (ROS)
  • 12 (121) - (Automatické) Svařování pod tavidlem (APT)
  • 131 – Obloukové svařování tavící se elektrodou v inertním plynu (MIG)
  • 135 – Obloukové svařování tavící se elektrodou v aktivním plynu (MAG)
  • 136 – Obloukové svařování plněnou elektrodou (trubičkovým drátem) v aktivním plynu
  • 141 - Obloukové svařování netavící se (Wolframovou) elektrodou v inertním plynu – TIG (WIG)
  • 311 - Tavné svařování kyslíko-acetylenovým plamenem

Pokud potřebujete řešit Vaše potřeby v těchto oblastech, pak nás neváhejte kontaktovat a my Vám připravíme konkrétní nabídku. Můžeme Vám poskytnout i referenční projekty a názory našich stávajících zákazníků.

Zámečnické a svářečské práce

Ukázky svárů a další projekty realizované pro Metrostav a.s. Některé práce byly vykonávané...

Železniční most přes řeku

Proběhla realizace stavby železničního mostu přes řeku. Prováděly se tam svařečské práce m...

Dálniční most přes řeku

Druhá etapa svaby dálničního mostu, kde probíhaly svařečské práce metodou 135 a 136 trubič...

Pěší lávka

Výstavba pěší lávky, kdy došlo k propojení břehů přes vodní kanál.Probíhaly na ní svařečsk...

Troja Praha

Práce na přemostění levého a pravého břehu Vltavy v rámci výstavby tunelu Blanka. Prováděl...

Železniční most

Svařování železničního mostu patřícího do depa. Na projektu se použíla svařovací technika ...

  • Metrostav
  • K Protos
  • Infinity GroupBilfinger MCE Slany s.r.o.